Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 10 oktober 2010

Jösses Amalia!

Vad hände undrar mamma mu! Var på väg ut på en höstpromenad med lilla E då han plötsligt börjar gäspa och gnugga sig i ögonen. Okej en liten powernap tänker jag och nu sitter jag här två timmar senare och undrar vem som tagit över min bebis....han sover ju typ aldrig på detta viset dagtid! Hoppas innerligt att Niklas parasiter inte hoppat över till min plutt, för det första ser det verkligen inte kul ut att vara en sjuk bebis och för det andra avskyr jag näsfrida!

Kanske ska jag brygga mig en kopp kaffe, då vaknar han garanterat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!