Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 8 oktober 2010

Sunkfredag!

Blä...........................ingen bra dag idag...Elliot har varit mest ledsen, varför? Han har torr blöja, är mätt och har sovit det han brukar sova jue! Jag har sjungit, dansat, gjort fula grimaser och bara fått en skeptisk blick åtföljd av ledsna mungipor! Min energi är uttömd, nu sitter jag här som en platt grå osminkad kvinna med stripigt hår och tackar högre makter för att E somnade i normal tid så att jag får andas lite. N är sjuk och ojjar sig för fullt, men herregud liksom....en bebis i taget (sorry N, älskar dig ändå!) Insåg precis att jag just dragit i mig en halvliter coca cola...crap! Det var den nattsömnen!

Jag är inte bitter, inte bitter, inte bitter, inte bitter....glad,glad,glad,glad...psykakuten?

1 kommentar:

  1. Haha, upp med hakan. :) ( jag vet skit lätt att säga :))
    Kram på rej!

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!