Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 20 oktober 2010

Malin motionär!

Har fortsatt mina intensiva snabbpromenader och faktiskt lyckas hålla tassarna borta från socker (okej, kanske inte i helgen då!). Idag tog jag med mig Elliot i vagnen eftersom Niklas skulle komma sent från jobbet. Herregud vad mycket jobbigare det blev då! Svetten rann på ryggen , lungorna brände och jag riktigt kände hur mina kärl fick luft igen........men jag måste nog köpa ett par ordentliga pjucks, benhinnorna skrek av aj aj.. Har klurat på vad jag ska aktivera mig med när snön och den riktiga kylan slår till , om jag ska lägga våra små slantar på såna dära dyra braller som proffsiga löpare har på vintern eller om jag ist. ska lägga dem på ett kort på simhallen. Simma har jag alltid gillat...det blir nog det helt enkelt. Ska nog kolla upp simhallen redan i vecka...men visst fanken!! Jag är ju tre storlekar större än min baddräkt........och min bikini, ja den ser jag rent stötande ut i.......kanske finns det nån billig på blocket  eller tradera.....eller så köper jag en ny ist. Jaha, nu blev ju plötsligt allt dyrare än ett träningskort i gympaföreningen......men kanske kan det få vara något som jag med gott samvete kan lägga en slant på.......ja! så får det vara!

Häj då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!