Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 15 oktober 2010

Det var kallt idag!

Min vän M med söta dottern kom på besök till vår avkrok idag. Ut måste man ju med barn så vi styrde kosan mot vår lekpark. Det var riktigt snorkallt, föll till och med två blygsamma snöflingor och jag kom till insikt om att täckjackan skall dammas av. Tyckte även att idag var en perfekt dag för Elliot att premiärbära den fina täckoverallen vi köpte på Ullared i somras. Tyvärr var vi inte så briljanta på att förutspå vilken storlek E skulle ha när kylan slog till..........

Jaha...och hur tänkte ni nu då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!