Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 12 oktober 2010

Hej Tisdag

Lagade nog mitt livs äckligaste middag ikväll. Det var kyckling i nån balsamicosky, lät gott men smakade bara vitlök och salt...uäck! Så nu sitter jag här med omättad mage och fantiserar om en QP meny på Mac Donalds....mmmmmm!

Elliot fick äta morotspurè iklädd en vit body idag....big mistake, finns nog inget fläckborttagningsmedel i hela universum som kan göra den vit igen!!

Är så in i bengen trött nu för tiden. Somnade i soffan tidigare ikväll och vaknade nyss med bortdomnad arm och soffmönster i hela fejjan. Gäääsp.....lika bra att hoppa i pyjamas och fortsätta slagga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!