Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 25 oktober 2010

Virusbesök...

Jaha, då var det sjukt här hemma igen. Lilla plutt har feber och är snorig, tog en evighet för honom att komma till ro. Natten ser inte ut att bli lugn, vaknar till ibland och gråter........smeka kinden, stoppa in nappen, nynna trollmors vaggvisa, pussa och bära......ja, det sammanfattar nog vad jag kommer syssla med i natt........stackars min söta bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!