Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 18 oktober 2010

Mamma finns inte alltid!

Idag kom min mor och far förbi på en liten visit. Pappa hade inte träffat Elliot på en vecka och hade lite abstinens tror jag. Precis som förut daddade min pappa glatt med Elliot och jag lät honom få lilla E i famnen. Då skedde nåt som aldrig skett förut........E tittade storögt på min far vände sig sedan om och sökte mig, log lite osäkert, tittade återigen på morfar och började sedan storgråta! Stackars lilla bebis! Han såg helt förtvivlad ut och så fort han kom i min famn blev han glad och sprattlig igen. Vi försökte en gång till efter en stund dock med samma lille skutt tårar...Självklart var det ju inte skojigt alls att Elliot blev ledsen men det var en sjukt mäktig känsla när insikten slog mig..........Elliot är trygg med mig, han känner igen mig, jag är viktig för honom!!

Jag älskar dig, jag älskar dig,jag älskar dig,jag älskar dig !

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det en stor känsla att vara viktigast i hela världen för någon. Lite skrämmande oxå ibland... vilken supersöt Elliot på fotot :)

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!