Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 29 oktober 2010

OMG!!!!

Nä nu blir jag riktigt upprörd! Då var dagen här när jag ilsket bloggar om en annan blogg. Ämnet är bebis och kvinnan är Katrin Zyotimerska (orkar inte ens dubbelkolla om jag stavat namnh******t rätt!). Har följt hennes ibland kontroversiella blogg ett tag och tyckt att hon varit lite skön i vissa avssenden när det kommer till att säga sånt som ingen annan vågar. Men hennes inlägg om hur en "cool morsa" är får mig att se rött, speciellt delen där hon lovprisar mamman som lämnar sin sexmånaders ensam hemma eller i bilen när hon går ut med hunden eller för att handla. Större ansvarslöshet och ren idioti var längesen jag stött på. Sån där skit tänker jag inte fortsätta läsa. Adjöss och goodbye....fuck you right back!

klicka här för att komma till hennes blogg

1 kommentar:

  1. Läser sporadiskt och blev också grymt trött. Denna människas jobb är väl att provocera och hon lyckas. Så jag lägger också ner.

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!