Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 5 oktober 2010

Lakritsfrossa och vällingtest

OMG!! Ohoj har överträffat sig själva. Deras nya lakritssås "hardtopping" smakar tillsammans med glass exakt som lakritspuck....jag menar verkligen exakt ! Som den galna salmiakälskare jag är har ohoj ordagrant tagit mig till nya höjder!! Den är som fyrverkerier på nyårsafton i min mun.....äääälskaaaa..

Måste nog dyka in i frysen igen...

Utöver min lakritsfrossa har vi här hemma ikväll prövat en ny variant på kvällsmål till Elliot. Vi har blandat 50/50 med ersättning och havrevälling i hopp om att han får sova lite längre i stöten. Vet inte riktigt för vems skull jag mest hoppas på resultat.....vår nattsömn eller Elliots...hmmm!

Work your magic!

2 kommentarer:

  1. Oh låter gott!

    Elliot sover ju lite hur som helst väl? Det är för er skull...helt klart o helt rätt inställning, en trött mor o far e mest bara jobbigt att vara ... o dessutom- noll tålamod!

    SvaraRadera
  2. Den såsen måste jag bara ha!
    Och jag tror att ni lider mer än Elliot av sömnbristen, hoppas det hjälper med vällingen. Här har Isak åkt ut ur sovrummet, han får minsann sova i hallen nuförtiden.

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!